czwartek, 11 lipca 2013

Imieninkowo i konkursowo


Niedawno mój tata obchodził imieniny. Z tej okazji upiekłam pyszny tort z cytrynowym kremem, oblany czekoladą. Znacie już mój przepis na biszkopt, a jako krem wykorzystał nadzienie, które zwykle wykorzystuje do tartycytrynowej. Oprócz tego rozpuściłam gorzką czekoladę, polałam całe ciasto, ułożyłam na nim truskawki i dostawiłam na noc do lodówki do ostygnięcia. To świetna kompozycja, polecam! Truskawki, czekolada – czy Boski Marian lubi coś bardziej niż to połączenie? Myślę, że tylko mnie ;)


PS Są wśród Was jakieś gotujące biegaczki? :) mam dla Was świetną informacje! Możecie wygrać KARNET do ekskluzywnego klubu fitness w centrum Warszawy! Wystarczy opisać swoją ulubioną trasę do biegania w Warszawie. Szczegóły znajdziecie na FB Elite Zone. Zachęcam wysportowane kucharki do wzięcia udziału :) Powodzenia!

1 komentarz:

  1. czekolada + truskawki = perfekcja . szkoda, że karnet do wygrania tylko do klubu w Warszawie :(

    OdpowiedzUsuń