poniedziałek, 13 maja 2013

Zdrowy deser na zaraz





Na pobliskim bazarku jest już naprawdę pięknie. Świeże owoce i warzywa kuszą, żeby zamknąć się na cały dzień w kuchni tworzyć pyszne i zdrowe potrawy! Niestety ostatnio mam bardzo dużo na głowie i musze jeszcze z tym szaleństwem poczekać na wolniejsze dni. Przyrządzam głównie dawno sprawdzone i szybkie dania. Dzisiaj miałam dosłownie chwilkę, żeby zrobić mnie i mamie deser. Postanowiłam więc wykorzystać owoce, które miałam w domu i zrobić szybki jogurtowy koktajl truskawkowo-bananowy. Równocześnie przypomniałam sobie, że obiecałam podzielić się przepisem na przyrządzanie koktajlów z naszym przyjacielem (Boskiego Mariana i moim) – Kubą. Dlatego poniżej prosty przepis na szybki, zdrowy i pyszny deser w postaci koktajlu, ze specjalną dedykacją dla Jakuba :) Polecam!



SKŁADNIKI (3 szklanki koktajlu)
1 banan
12 sporych truskawek
160 ml jogurtu naturalnego
300 ml jogurtu pitnego truskawkowego
1 szczypta cynamonu
Opcjonalnie lody  waniliowe


Truskawki myjemy i odrywamy zielone ogonki. Kroimy na ćwiartki i wrzucamy do blendera. Obieramy banana, kroimy go na trzy części i dodajemy do truskawek. Następnie dolewamy jogurty i wsypujemy cynamon. Wszystko blenderujemy aż składniki będą jednolitą masą (to trwa naprawdę chwilę). Dla tych co nie są na diecie, polecam na wierzch gałkę lodów waniliowych!

Smacznego! :)

10 komentarzy:

  1. kocham te smaki w koktajlu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jey, Dominika - dogadałybyśmy się ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Banan i truskawki - czy naprawdę trzeba pisać, że to genialne połączenie? Przyłączam się do grona jego wielbicielek :)

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie był taki wczoraj ale bez lodów :)

    pozdrawiam

    Malwinna

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam jak czuć kawałeczki w koktajlu- pycha !

    OdpowiedzUsuń
  6. newscheck this link right here now this contact formbrowse around these guys Check This OutVisit Website

    OdpowiedzUsuń
  7. replica bags in uk fake gucci x7a12d3b30 replica goyard bags replica bags manila hermes replica handbags s1s88r2y40 replica bags thailand page q6e99j5p74 high replica bags replica bags wholesale in divisoria

    OdpowiedzUsuń