piątek, 6 listopada 2009

Słodycze na chwilowe zastępstwo :)



Musiałam osłodzić sobie życie, bo Boski Marian jest oddalony ode mnie o ponad 50 kilometrów. Upiekłam bardzo słodkie, przepyszne i proste babeczki z nutellą. Inspirację zaczerpnęłam z moich wypieków. Wyszły cudowne, dlatego jutro upiekę kolejną porcję, to jak w niedziele wróci Boski Marian na pewno się ucieszy! :)

Składniki na 12 babeczek:
140 g miękkiego masła
3/4 szklanki drobnego cukru do wypieków 
3 jajka
4 łyżeczki cukru waniliowego
1 i 3/4 szklanki mąki pszennej
2 płaskie łyżeczki proszku do pieczenia
Nutella (około pół słoiczka)

Masło ucieramy mikserem na puszystą masę. Dodajemy cukier, cukier waniliowy, dalej ucierając. Po kolei wbijamy jajka, miksując po każdym dodaniu. Mąkę wymieszaną z proszkiem do pieczenia dodajemy do masy i dalej miksujemy. Formy na babeczki badź muffinki wykładamy papilotkami lub (tak jak ja to zrobiłam z braku papilotek:)) smarujemy masłem i posypujemy bułką tartą. Do każdej foremki nakładamy ciasto, do 2/3 wysokości. Na górę każdej umieszczamy po 1 łyżeczce nutelli. Pieczemy w piekarniku rozgrzanym do 150 stopni przez około 40 minut. 

Smacznego :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz